Finns det låsbyglar till Purmos konvektorer?

Hej.
Jag har en kund som har problem med att de lyckas komma åt konvektorerna med diverse varor. Min tanke är att konstruera ett påkörningsskydd med hjälp av byglar och en tvärliggare.

Jag skulle behöva hjälp med att ta fram en bygel som kan passa.
Konvektorn är 100mm hög och 150mm djup och sitter ytterligare 50mm ut från vägg. (totalt 200mm djup från vägg alltså).

Har ni någon bygel som passar till detta?

Henrik

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.

    Tyvärr har vi inga låsbyglar till våra konvektorer i vårt sortiment.

    Ha en fin måndag Henrik 😊
    Hannah Sales and Customer Support