Bottenanslutning av Purmo Plan Ventil Compact FCV21

Hej!
På sid 23 i broschyren framgår att bottenanslutningarna sitter med c-c 50 mm, 28 mm från höger sida. MEN, sitter båda på samma avstånd från väggen? 60 mm?
OCH, sitter returledningen närmast sidan även på element med bottenanslutningen på vänster sida?

Tacksam för svar :-)
Martin

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Tack för din fråga.
    Ja det stämmer.
    Returen är alltid ytterst och rören är på samma avstånd till vägg men vilket avstånd det är beror på vilken typ det är se nedan. 60 mm är bara för typ 21.

    Mvh

    Malin K Sales and Customer Support