Batteribyte EPOK fjärrkontroll

Hej
Jag har några äldre Epok element där fjärrkontrollens batterier slutat fungera. Jag har bytt batteri men fjärrkontrollen är fortfarande helt död.
Vad gör jag?

Carl

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga!

    Eftersom du skriver att du har äldre Epok element så har du säkert en fjärrkontroll med 3 knappar, då kan detta inträffa.
    Ta då ut de nya batterierna och sätt tillbaka dem efter ca 3 min, då ska det fungera igen.
    Vi rekommenderar att byta batterierna när fjärrkontrollen indikerar låg batterinivå, då händer inte detta.

    Mvh

    Lolita