Återgår Yali Parada till frostskyddsläge efter strömavbrott?

Hej!
Fick reda på att Eon haft strömavbrott där vi har fritidshuset. Frågan är om våra Yali Parada oljefyllda elradiatorer automatiskt återgår till frostskyddsläget 7 grader C när strömmen återkommer?
Mvh,
Fredrik Johansen

Kommentarer

  • Hej

    och tack för din fråga!

    Vid strömavbrott så ska radiatorerna återgå till den inställning de hade innan.

    Mvh
    Lolita