Återförsäljare för reservdelar till MILO/SET?

Hej! Vi har köpt hus 2023 med elradiatorer LVI (keramiska), gissningsvis från ca år 2000 eller något nyare. 3 st radiatorer verkar inte fungera trots försök att testa olika inställningar. Kan ni rekommendera någon återförsäljare av reservdelar eller en firma att kontakta för felsök och rep i Örnsköldsvik? // Mvh Viktoria Holmgren

Viktoria Holmgren

Kommentarer

  • Hej Viktoria.
    Detta är radiatorer av typen MILO eller SET.
    Till dessa finns det tyvärr inga reservdelar längre. Beklagar.
    Joakim Tech Support El Nordic