Aga-koppel - 1 eller 2 rörsystem

Vad är denna skruv till för på kopplet? Se bifogad bild.Tacksam för svar

Tommy Jansson

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Där gör man inställning för 1 - eller 2 rörs installation.
    Ibland brukar det vara en blå eller röd plastplopp som sitter där för att visa vilket system radiatorn är inkopplad på.

    Jag kan inte se någon markering på röret -
    Där ska vara en röd markering om det ett 1-rörs system, är det däremot en blå markering på röret är det ett 2 rörsystem.

    Med vänliga hälsningar

    Kristina Sales and Customer Support