Förtroendevalda
- Hur hittar jag information om den nya hemsidan?
- Var hittar jag information om GDPR?
- Hur betalar vi för SMS?
- Hur tecknar vi avtal för att ta del av PRO:s bokföringsprogram?
- Måste föreningen betala för sin musikanvändning vid dansaktiviteter?
- Kan man ha dans som kurs eller cirkel med ABF?
- Måste man ansöka om danstillstånd för att anordna offentlig dansaktivitet för medlemmar & inbjudna?
- Hur beställer vi medlemstidningen för medlemsvärvning, aktiviteter och mässor?
- Varför skickar PRO inte ut avier när beloppet understiger 50 kr?
- Hur mycket kostar det att skicka SMS?
- Måste föreningen kontakta PRO vid byte av bankkonto?
- Hur hittar jag information om PRO:s organisationsförsäkring vid aktiviteter?
- Hur kan jag se information om utbetalningar av medlemsavgiften?
- Varför kan jag inte registrera sekundära medlemmar?
- Hur uppdaterar jag medlemmars kontaktuppgifter?
- Hur avslutar jag någons medlemskap?
- Hur går vi tillväga för att lägga ned/slå samman föreningar?
- När betalas medlemsavgifter ut till föreningar?
- Hur registrerar jag ett uppdrag?
- Hur skickar jag sms och e-post till medlemmar i min förening?
- Hur registrerar jag en ny medlem?
- Varför måste jag ange e-post eller mobilnummer när jag registrerar en ny medlem?
- Hur ofta sker automatiska uppdateringar av personuppgifter?
- Hur får jag behörighet till medlemssystemet "Harald"?