Sly röjning Kvarnhjulsvägens lekplats

Hej förra året så röjde ni västrasidan av Kvarnhjulsvägen och i år skulle ni röja östra sidan + lekplatsen men som det ser ut nu så återstår röjning av lekplatsen. Finns det möjlighet att göra detta i år också. och reparera, snygga till lekplatsen + fotbolsplanen kanske även bygga ett utegym.

Kommentarer

  • Hej!

    Röjning är på gång av lekplatsen, kommer genomföras under våren . Vår Gata & Parkavdelning meddelar också att det inte finns några planer på att bygga ett utegym just här utan hänvisar till kringliggande utegym.

    Med vänlig Hälsning
    Amanda Kommunvägledare