Hur får man tag på cykelkarta över Partille?

Kan man beställa en cykelkarta för Partille hos er ?

Kommentarer

  • Vi har tidigare haft cykelkartor i fysisk version, men de är slut och tillverkas inte längre. I dagsläget finns kartan endast i digital version. Du hittar den som en pdf på följande sida; https://www.partille.se/uppleva--gora/idrott--friluftsliv.
    Kommunen arbetar med att ta fram andra kartor för fritidsbruk, men det är inget som är klart och bestämt ännu när det blir. En Friluftskarta med olika leder och spår över Alingsås-Härryda-Lerum-Mölndal-Partille finns att hämta hos oss på kundcenter Kommunhuset.

    Karin Kommunvägledare