Gatlampan trasig

Gatlampan framför vårt hus på Fornfyndsvägen 17A är trasig. Kan ni se till så den blir lagad?

Med vänlig hälsning, Hans Schmidt

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Detta är inrapporterat till Samhällsbyggnadskontoret.
    Om ni upptäcker att andra saker fungerar eller har synpunkter kring kommunens verksamhet är ni varmt välkomna att använda vår e-tjänst för Synpunkter & Felanmälan: https://minasidor.partille.se/oversikt/overview/16

    Då går det direkt till berörd förvaltning och går även att göra anonymt.

    Med vänlig hälsning,

    Allan Kommunvägledare