vilket garn blir bäst

Jag ska göra ett vänskapsarmband men vet inte vad jag sak använda för garn. ska jag använda vanligt bomullsgarn eller carn cotton garn eller vad blir bäst?

Kommentarer

  • Hej
    Kul med vänskapsarmband. Ja, vårt vanliga bommulsgarn Panduro Yarn Cotton 8/4 passar bra, finns i över 30 olika färger. Annars kan du använda broderi garn om du vill ha en smalare tråd t ex 101315 Broderigarn pastell 12 st/8 m eller 725948 Broderigarn vår12 st/8 m.
    Lycka till.
    Smil, Synnöve

    Product Development