Vilka medlemsförmåner & erbjudanden får jag som kundklubbsmedlem?

Hej!

Självklart ska det vara roligt och lönsamt att vara med i We are Panduro!
Som medlem får du:

  • Generösa rabatter och erbjudanden. Det säger kanske sig självt, men nu vet du.
  • Inbjudan till klubbdagar. Några gånger om året har vi klubbdagar då du som medlem får rabatt på stora delar av vårt sortiment. Hurra!
  • Tips, inspiration och trender. Ibland kanske du bara är sugen på att skapa något, men vet inte riktigt vad. Det är det vi är till för!
  • Kreativa workshops och event. Förutom en rejäl dos inspiration får du givetvis rabatt vid dessa tillfällen.
  • Penselrabatt. Ingen tavla utan penslar. Som medlem får du alltid 20% rabatt på penslar i vårt sortiment.
  • Öppet köp i 365 dagar. Ibland kan det vara svårt att veta hur många garnnystan eller pennor du behöver. Som medlem är det inget problem eftersom du alltid har 365 dagars öppet köp.
Håll utkik efter sms- och emailerbjudanden!
Panduro (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Jag vill bli medlem tack!
  • Hej Sara!

    Tack för att du hör av dig till oss och vad roligt att du vill vara medlem i vår kundklubb " We are Panduro".

    För att registrera dig i kundklubben går du in längst uppe till höger på vår hemsida. Där finns en rubrik som heter " registrera dig".

    Varmt välkommen !

    Med vänlig hälsning
  • Hej

    När jag har handlat i butik de senaste gångerna så är det ingen som har frågat om jag är medlem. Missar jag några erbjudanden pga detta? Tycker inte att jag har fått några erbjudanden den senaste tiden.

    Mvh Jonas
  • Hej Jonas !

    Tack för din fråga. Vad roligt att du är medlem i vår kundklubb!

    Vi har tittat på ditt medlemskap och ser att du vill ha våra nyhetsbrev etc via SMS. Det mobilnummer vi skickar till är +46 70 398 31 04. Stämmer ditt nummer så borde du ha fått lite olika erbjudande ifrån oss.

    Det är alltid bra att du själv meddelar att du är medlem när du handlar i butiken. Personalen frågar nästan alltid men självklart kan detta missas ibland. Handlar du online är det viktigt att du alltid är inloggad när du gör din beställning. Då får du alltid bästa pris, erbjudande och missar ingenting.

    Hör av dig igen om ditt mobilnummer inte stämmer eller om du hellre vill att skickar e-post till dig.

    Ha en fortsatt fin dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,