Vara saknades vid leverans

Hej,
Jag beställde nyligen följande order: 2445425, men när jag öppnade paketet så saknades det blixtlås som jag beställt och undrar vad som blivit fel då jag inte fått någon information om att det är slut. Jag såg att den stod med på ett separat papper i lådan, så min gissning är att det kan ha blivit fel vid paketerandet?
Oavsett så vill jag gärna ha detta blixtlås och undrar om ni då kan skicka det till mig.
Mvh Sofi Damberg

Sofi Damberg

Kommentarer

  • Hej Sofi!
    Tack för din fråga. Vi beklagar det som hänt och har nu beställt ut ett nytt paket till dig med blixtlåsen i. Du kommer att få ett nytt SMS när paketet finns klart att hämta.

    Trevlig helg och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care