Vad innehåller produkten?

Hej!

För livsmedel och kosmetik ska fullständigt innehåll stå på förpackningen. För de livsmedelsprodukter som vi säljer via webben kan du även hitta fullständigt innehåll i produkttexten. För kemiska produkter, så som färg, lack, lim och lera ska information gällande innehåll och hantering stå på förpackningen när innehållet bidrar till att produkten är klassificerad som farlig för hälsa och miljö.

Om du vill veta innehållet på en specifik produkt vänligen ta kontakt med oss på Customer Care så hjälper vi dig.

I Sverige
Telefon 040-223070, e-post: customercare@panduro.se

I Danmark
Telefon +45 70 15 01 05, e-post: customercare@panduro.dk

I Norge
Telefon +47 69 36 45 00, e-post: customercare@panduro.no

Med vänlig hälsning
Panduro

Kommentarer

  • Hej, jag undrar var era bomullstyger kommer ifrån. Tillverkar ni de själva? Är tygerna från utlandet eller från Sverige?
    Tacksam för svar!
  • Hej Albin!
    Tack för ditt mail.
    Vi designar våra tyger själv men de tillverkas inte i Sverige. Samtliga tyger är enligt OEKO-TEX standard 100.
    Ha en fin dag!
    Soliga hälsningar
    Malin
    Product Development