Twin Brush tekstilpenne 10 stk

Hej

Der ønskes tuscher som kan anvendes til at tegne på sko lavet af kunstlæder.
Kan artikelnummer: 320046 anvendes til dette, eller har i et alternativ?

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Tack för din fråga!
    Det fungerar inte med textilpennorna, på konstläder, det blir inte hållbart.
    Det enda som fäster på de flesta konstläder är en permanent penna, de syns endast på ljusa underlag eftersom pennorna är transparenta, t ex Sharpie  eller 820072 Panduros permanentpennor. Man ska dock tänka på att målas ett mer heltäckande motiv blir det gärna randigt.
    Molotow One for All pennorna fungerar också på många konstläder.
    Det finns olika typer av konstläder, ju blankare, desto svårare brukar det vara att få det att hålla, man får nästan testa sig fram
    Tänk på att rengöra skon noga innan du sätter igång, annars kommer ingen penna att hålla. Skokräm eller impregnering gör att färgen inte fäster.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela

    Product Development