Textilfärg i neon

Hej jag söker textilfärg i neonorange. Jag ser stt ni har fabric paint och palett. Kanske någon mer? Jag vill att den ska lysa i UV ljus/fluorscent  på scen utan att vara sån i 3D som blir som spagetti/klumpar
Utomlands finns t.ex idea stoffa fluorscent
Men finner ingenstans att beställa.
Mvh David

David

Kommentarer

  • Hej David,

    Dom enda textilfärgerna vi har som lyser extra i UV-ljus är Fabic paint Neon set.
    Jag kan tyvärr inte lova dig att det ser ut som på din bild, men den ska lysa upp något i UV-ljus i alla fall.

    Vänliga hälsningar,
    Timara Product Developer