Singer symaskinsnål storlekar?

Hej!
Jag ska beställa Singer symaskinsnål av er. Är det Olika storlekar på nålarna? Se bifogad bild på de nålar med medföljde vid köp av symaskin.

Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Tack för din fråga!
    Vi har bara Singers egna nålar i stl 80 (515360). de du har fått med är stl 90. de vi har är alltså lite tunnare men de funkar till de flesta tyger så de kan du absolut använda .
    Annars kan jag rekkomedera våra universal nålar som passar alla maskiner. Här får du stl 70, 80 och 90 perfekt om du syr i olika typer av tyg (515317)

    MVH Helena
    Helena Product Developer