Stickmönster tubhalsduk med Mollygarn

Hej! Ni hade i Panduros magasin i april 2018 (sid 6) en bild på en rosa tubhalsduk. Stickmönstret på hemsidan hade nummer 91567 och stickad med Mollygarn. Jag började sticka efter mönstret men pausade. Nu ville jag fortsätta men hittar inte mönstret längre på Panduros hemsida. Kan ni ta fram det igen?

Kommentarer

  • Hej!
    Vad roligt att höra. Jag har lagt up den på vår hemsida igen, den ska synas där imorgon!
    Smil, Synnöve
    Product Development