Stall käpphäst

Hej, har sett bilder på ett käpphäststall men kan inte hitta det på er sida. Har dom utgått? Har ni möjlighet att se om någon butik i närheten av Karlskrona/Kalmar har dom i lager.Mvh Sara
Sara

Kommentarer

  • Hej
    Just detta stallet har utgått och vi har ett nytt stall var det är plats med två slanka hästar (t ex denna 110696 - Käpphäst New forest 85 cm. 110739 - Käpphäststall av trä finns på vår hemsida och där kan du ser saldo i butiker i din närhet.

    Glada hälsningar, Synnöve

    Product Development