Kommer spelet Spelmästaren Tomu och Yumi in till butiken i Halmstad?

Kommer ni få in detta spelet i Halmstad snart?
Michaela

Kommentarer

  • Hej Michaela!
    Tack för din fråga. Spelet finns tillgängligt online i vår web-butik och även i våra Pando-butiker.
    I dagsläget kommer spelet inte att finnas i våra Panduro-butiker.

    Du är varmt välkommen att beställa online eller besöka Pando-butiken på Väla utanför Helsingborg om det kan vara ett alternativ för dig.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Vänligen,

    Kerstin Customer Care