Rub on-eyes

Hej, finns en diy- video på er hemsida där ni visar hur man kan göra en wreath med ögon. Kan inte hitta dessa ögon någonstans, har ni slutat sälja dom?
Mvh
Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Tack för ditt mejl. Tyvärr så har dessa rub ons ögon utgått ur sortimentet.
    Men istället för rub ons, så kan man måla dit ögon med hobbylack, eller limma fast Rörliga ögon.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development