Rabatt

Hej varför får man bara rabatt på vissa saker så som penslar, posca etc. När man är medlem och har handlat samlar man inte en del poäng som man sen kan omvandla till nån rabatt som man sedan kan använda nästa gång man handlar? Det tycker jag skulle vara bra annars förstår jag inte vad meningen är med att vara medlem..

Mvh
Margaritha

Kommentarer

  • Hej Margaritha,

    Vi har valt en annan modell på vår kundklubb än att ge bonuspoäng på köp. Vi erbjuder istället våra medlemmar nedsatt pris på flera artiklar så som penslar och poscapennor. Vi erbjuder även 365 dagars öppet köp, vi bjuder in våra medlemmar till klubbdagar och workshops där medlemmarna får ta del av riktigt bra erbjudanden. Vill du läsa mer om fördelarna som medlem hittar du dem här.

    Mvh
    Anton
    Anton CRM Manager
  • Hej! Jag skickade in en order nyss och skrev rabattkod Black25. Fick bara rabatt på en av artiklarna. Det ska väl vara på hela köpet?
  • Hej Jessica!
    Tack för att du kontaktar oss. Ja, det stämmer. Vi lämnar 25 % rabatt under Black Fridayhelgen på alla ordinariepriser ( gäller ej i kombination med andra erbjudande, symaskiner eller varor från Cebex eller Champion)

    Vi beklagar att inte rabatten har gått igenom och kommer att meddela Klarna i efterhand så snart din faktura är skapad att rabatten ska dras ifrån.

    Vi hör av oss till dig igen när detta är gjort.

    Trevlig helg så hörs vi snart igen!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care