Utomhuslack till Hobbylack?

Hej, jag har målat med er hobbyfärg för inomhusbruk på en prydnad hemma men vill kunna ställa den ute. Vilken produkt ska jag köpa för att täcka / lacka över så prydnaden kan stå ute? Så färgen håller ute 😀

Kommentarer

  • Hej Beatrice,

    Tack för din fråga?
    Du kan spraya med 121026 No Limit Spraylack om du vill ha din sak utomhus. Tänk på att spraya alla ytor, så inget fukt kan tränga in i prydnadssaken. Om fukt kommer in, så kommer färgen så småningom att flagna av.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela
    Product Development