När kommer akrylgarnet in i lager igen?

Undrar gällande 320210 och andra färger av det garnet kommer in igen.
Karolina

Kommentarer

  • Hej Karolina!
    Tack för din fråga. Akrylgarnet som just nu reas ut kommer inte in lager igen till oss utan kommer att ersättas av ett annat härligt akrylgarn under våren. Det nya garnet beräknas komma i mitten av mars och så snart det finns hos oss syns det på hemsidan.

    Det nya akrylgarnet har samma tjocklek och samma masktäthet.
    Skillnaden är utseendet. Det nya är mer matt och har en mjukare yta.

    Lycka till med ditt garnprojekt!

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Vänligen,

    Kerstin Customer Care