Hur ska jag göra med denna Pompom maker ?

Har köpt den dubbla pompom makern nr 800674 och får inte till det. Så fort jag klippt ena sidan så faller allt isär. Finns det någon som lyckats eller en film på hur jag ska göra?

Kommentarer

  • Hej Kim!
    Det ska vi råda bot på så att du lyckas:-)
    Har du knutit fast mittentråden hårt, så att garnet håller ihop. Se bild 6 och 7. Sedan klipper du upp sidorna och drar av bollen. Du behöver förmodligen klippa bollen en del efteråt, så den blir jämn och fin.
    Lycka till annars får du gärna höra av dig igen.
    God Jul och Gott Nytt År!
    Mvh
    Malin

    Product Development
  • Hej, tycker instruktionen är svår att följa. Vet ej vad jag gör för fel och undrar om ni har en instruktionsvideo som skulle kunna hjälpa att använda produkten. MVH en nöjd kund som för första gången är nollställd 😀
    M
  • Hej Kim,
    Ett tips är att vira på ganska mycket garn. När du sen klipper uppgarnet så "lutar det sig på varandra. Knyt snabbt en tajt dubbelknut.

    MVH
    Helena

    Helena Product Developer