Pärlplattor

Jag undrar om ni har pärlplattor som man använder när man gör foton

Kommentarer

  • Hej Nova!
    Tack för ditt mail.
    Vi har Photopearls, startkit 451397 där du laddar upp din bild på datorn i programmet för Photopearls (finns beskrivning i paketet). Sen kan du göra din bild med pärlor efter det.
    Riktigt kul pyssel!
    Lycka till!
    Soliga hälsningar
    Malin
    Product Development
  • Jag vill att ni ta veck mitt köp på pärlplattor på klarna men har köpt den hos panduror
  • Hej Linda !

    Tack för ditt inlägg. Tyvärr är din order redan i process hos oss så vi kan inte makulera den. Däremot har du full returrätt och frakten tillbaka är gratis.

    För att snabbast får din faktura makulerad ber vi dig att hämta ut ditt paket och sedan använda den retursedel som finns med i paketet. Lämna därefter in ditt paket igen till DHL-ombudet. Så snart din retur blir registrerad hos oss kommer din faktura att makuleras.

    Vi rekommenderar dig även att pausa din faktura hos Klarna i väntan på att returen ska bli registrerad. Detta för att undvika ev betalningspåminnelser.

    Ha en bra dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,