Pakkeseddel

Hei! Jeg bestilte et par ting hos dere, men jeg fikk feil pakkeseddel. Det er feil produkter på seddelen. Jeg gikk for å returnere tingene og damen i kassa mente at hun ikke ta imot returen fordi jeg ikke hsdde pakkeseddel. Hun ba meg kontakte kundeservice. Da jeg prøvde å returnere tingene var jeg innenfor fristen for å returnere, men nå er det et pr dager over fristen fordi kvinnen ikke tok imot varene fordi jeg ikke hadde riktig pakkeseddel, som ikke er min feil.
Kubra Belgic

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för ditt inlägg i vårt kundforum. Vänligen kontakta vår norska Customer Care/Kundeservice så hjälper vi dig med att skicka ut ny pakkesedel till dig.

    Du når Customer Care i Norge på customercare@panduro.no

    Ha en fortsatt bra dag och välkommen igen!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care