Om jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag för att få ett nytt?

Hej!

Gör så här:
  • Gå till lösenord och ange den e-mail adress eller mobilnummer som du uppgav när du registrerade dig.
  • Klicka på "glömt lösenord"
  • Därefter får du ett nytt lösenord i din mail.
(I bland händer det att mailet hamnar i skräppost så tänk på att titta även där)

Får du inte något e-mail ber vi dig kontakta Customer Care på telefon 040-223070 så hjälper vi dig.

Lycka till!
Panduro

Kommentarer

  • Jag försöker återställa mitt lösenord men det går inte. När jag är i butiken så lämnar jag mitt telefonnummer och då funkar medlemskapet. När jag försöker logga in så får jag inte något mail eller sms om att återställa lösenordet. Hur ska jag göra för att få det?
  • Hej Carina!
    Tack för att du kontaktar oss. Vad tråkigt att höra att du har problem med att återställa ditt lösenord. När du begär ett nytt lösenord ska du logga in på hemsidan med ditt mobilnummer eller den mejladress som du använde när du registrerade ditt medlemskap.

    Kommer du inte i håg ditt lösenord kan du begära ett nytt och ibland landar tyvärr dessa mejl i skräppost eller motsvarande på ditt mejlkonto. Titta gärna där och se om det kanske finns ett återställningsmejl ifrån oss.

    Gör det inte det så bara hör av dig igen så undersöker vi ditt ärende vidare,

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care