Mönstermatta lera Flora

Finns Mönstermatta lera Flora i någon butik? Jag har försökt beställa den några gånger på sistone online men er sida har strulat hela tiden och nu står det slut online. Hoppas på att det ska gå att få tag på den.

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Tack för ditt mejl. Tråkigt att höra att det har blivit fel när du har försökt beställa. Vi beklagar detta.
    Tyvärr så är det så att denna artikel har utgått och inte kommer in igen.

    Önskar dig en fin dag!

    Mvh Annika
    Product Development