Måla på vaxduk till vår 1,5-åring?

Hej!
Vi har en vaxduk och en 1,5-åring. Tänker att det borde gå bra att måla direkt på vaxduken och sedan torka bort färgen. Är dock osäker på vilken typ av pennor som skulle fungera. Tusch, markers? Eller är det en dum idé från början?

Tacksam för hjälp!
Samuel

Kommentarer

  • Hej Samuel,

    En briljant idé skulle jag vilja säga, tyvärr har jag inget klockrent svar...

    Till en 1,5 åring kan jag rekommendera dessa kritor & tusch.
    dock har vi inte testat på det underlaget men allt som är vattenbaserat ska gå att torka bort med en våt trasa men kan tyvärr inte svara för hur det fäster på duken
    Hoppas det hjälper er lite 😀

    Ha en fin dag
    Vänliga hälsningar
    Lisa

    Product Development