Makramé

Hej! Har börjat lite med makramé för att hänga upp krukor här hemma. Undrar ifall eran tunna bomullstråd (Garn Cotton 8/4 50g) är stark nog att hålla för minikrukor, och om pärlor med 2mm håldiameter får plats på tråden?
Känner att det är bäst att fråga först när man just börjat med makramé. 😀

Kommentarer

  • Hej Lisa!
    Tack för ditt mail.
    Till mindre krukor och projekt så kan du absolut använda bomullstråden.
    Den är ca 1mm så pärlor med 2mm hål funkar fint.

    Lycka till med dina makramé projekt.
    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development