Leverans

Hej. Jag beställde en vara för tre dagar sedan men har ännu inte fått orderbekräftelse via mail. Kan ni se till att vara är på väg till mig? Mvh Diana.

Kommentarer

  • Hej Diana,

    Vänligen kontakta Customer Care och uppge ditt kundnummer eller ordernummer så får du bästa och snabbaste hjälpen med din leveransfråga :-)

  • när får jag mitt paket? Jag trodde leveransen tog 3-5 dagar men nu när jag läste tydligare så såg jag att det tag 3-5 dagar innan ni skickar. Sen står det ingenting om hur lång tid själva leveransen tar. Jag måste nämligen ha jag beställde igår senast den 15:e. Går det att avbeställa annars?
  • Hej Ingrid!

    Tack för att du hör av dig till oss. Vi ser att din order finns hos oss och är under process. Normalt sett bör ditt paket hinna komma fram till den 15/10 men vi kan inte garantera det till 100%. Ibland händer tyvärr saker och ting på vägen som vi inte kan förutse. Om paketet inte hinner fram har du fri returrätt och returfrakten är gratis. I ditt paket finns retursedel som du i så fall använder och lämnar in paketet igen till ombudet. Så snart vi har fått tillbaka ditt paket kommer din faktura hos Klarna att släckas. Vi rekommenderar dig att pausa din faktura hos Klarna i väntan på att returen ska bli registererad.

    Vi håller tummarna för att du snart har ditt paket hos dig.

    Ha en trevlig dag och välkommen igen!

    Med vänlig hälsning,