Laga keramik

Jag har fått en flisa på en svart keramikkopp. Jag skulle vilja laga eller åtminstone färglägga denna flisa. Har ni några produkter som skulle kunna vara lämpliga?
Pär-Ola

Kommentarer

  • Hej Pär-Ola,
    Tack för din fråga!

    Det beror på var denna flisa är. Vi har tyvärr inga produkter som är testade för livsmedelskontakt och därför rekommenderar vi våra kunder att endast använda på ytor som inte är kontakt med mat eller där det inte är en risk att få i sig av den torkade färgen om den råkar skrapas av. Är flisan på utsidan av koppen och inte kontakt med mun eller livsmedlet kan du använda t.ex. en porslinspenna.

    Vänliga hälsningar,

    Timara Product Developer