När kommer grimskaft till käpphäst in i lager igen ?

Hej! Jag undrar om er produkt "grimskaft för käpphäst" kommer att komma åter i lager före jul?
Mvh

Kommentarer

  • Hej Helena !

    Tack för din fråga. Grimskaften till käpphästarna är på väg in till oss och de ska komma innan jul. Prelminärt leveransbesked är i början av nästa vecka ( v 50) Så snart artikeln är beställningsbar kommer det att synas på webben så håll gärna utkik :-)

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsniung,