Kan man sätta edible dust i drink?

Edible dust artikeln hos er, beskriver att man kan lägga det i bakelser osv, men det stod inte specifikt om Drink. Går det bra också eller blir det klumpigt/annat? Arikel: https://panduro.com/sv-se/produkter/godis-bakning/arom-farg-strossel/pulverfarg/10-gram-atbart-glitterpulver-silver-902265
Cindy

Kommentarer

  • Hej hej,

    Det funkar alldeles utmärkt att tillsätta i drinken för att få en skimrande och magisk effekt.

    Ha en fin dag

    Vänliga hälsningar Lisa
    Product Development