Jag hittar inte Jewelery glue, var finns det?

Hittar inte detta lim hos er längre har det utgått?
Vad har ni isåfall som motsvarar det ? Jag limmar strassband i metall på läder vill att limmet blir genomskinligt när det torkat
Mvh
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia,

    Tack för din fråga!
    Vårt smyckelim finns här: 244310 .Om man jämför med det "gamla" smyckelimmet, så blir det nästan transparent när det har torkat, ett tjockare lager kan ev se lite mer "mjölkaktigt" ut.

    Annars kanske något av vår Super Glue gel, kan vara något för dig? Super Glue gel
    Eller detta lim som även är lite flexibelt: 107949 Loctite Repair Extreme som är jättebra lim.

    Önskar dig en fin dag!
    Ingela
    Product Development