Jag vill märka barnens kläder, vad använder jag då?

Hej!

Vi har olika pennor och rekommenderar dig att använda antingen, Pilots Laundry pen som har en kulspets som gör att den går lättare över tyget eller  Penol märkpenna, som är en klassiker. Den har en fiberspets och ger en lite kraftigare spets.

Lycka till!

Med vänlig hälsning,
Panduro

Kommentarer

  • Hur är den första kulspetspennan när det gäller att ”blöda ut” på de klassiska lapparna som tex sitter på sidan av en t-shirt?
    Finns de inga i bomull o plagget är mörkt är de hopplöst att märka för de blöder ut så mycket att de knappt är läsbart på vissa plagg. Så letar med ljus o lykta efter en som klarar det. Den andra klassiska varianten med fiberspets är sån som absolut inte funkat :-(

  • Hej Thea,

    Den första pennan är en penna med kulspets, den blöder minimalt, men man ska tänka på att inte hålla penna på samma ställe för länge.

    Ha en bra dag!

    Ingela

    Product Development