Hur returnerar jag en vara som kom i paketbox?

Hej, i min stad så har vi inte pandurobutiken. Jag hämtade mitt paket i en paketbox på h&m och jag råkade beställa 2 av samma penna, vill alltså lämna tillbaka en av dom, men förstår inte hur.
tack
Lana Abbas

Kommentarer

  • Hej Lana!
    Tack för din fråga. I ditt paket finns returhandlingar och du lämnar in ditt returpaket till närmsta DHL-ombud. Så snart din retur har registrerat kommer Klarna att uppdatera din faktura.

    Frakten tillbaka till oss är utan kostnad.

    Varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care