Hobbykartong

Hej,

Jag är på jakt efter hobbykartongmed 1,5mm tjocklek och A4-format och undrar vilka av era hobbykartongprodukter som har denna tjocklek (om någon). Jag har försökt läsa mig till detta på hemsidan men tyvärr står det inte något om tjockleken på dessa produkter. (t.ex. https://panduro.com/sv-se/produkter/papper-stamplar/baspapper/kartong/hobbykartong-a4-vit-10-st-364301 )

Mvh
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas!
    Tack för ditt mail.
    Vi har kraftig kartong art.nr 730911 som är 1,5 mm men denna har måttet 35x50cm.
    Hoppas detta kan vara till hjälp för dig annars får du gärna höra av dig igen?

    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin
    Product Development