HOBBY CLAY KIT

HUR kan ni skicka med verktyg - utan att skriva ett informationsblad om hur de ska användas?? Det ställer till så mycket för den som vill lyckas med sitt bästa, mitt bästa? :(( och det är sjukt svårt att googla på - som inte ens ska behöva göras... Tack på förhand.
Jennifer W

Kommentarer

  • Hej Jennifer,

    Tack för ditt mejl och din input. Jag bifogar här en guide som PDF, som jag hoppas kan vara till hjälp.
    Sen kan man experimentera med verktygen och testa dom på olika sätt för att hitta sitt specifika användningsområde. Lycka till med ditt skapande.

    Önskar dig en fin helg!
    Mvh Annika
    Product Development