Erbjuder ni hemleverans utan krav på signering om jag inte är hemma?

Hej
Har ni sk kontaktfri hemleverans innebärande att paketet ställs utanför dörren utan att man är hemma och inga krav på signering. Min adress är på Lidingö.

Hälsningar
Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf !

    Tack för din fråga. Javisst, detta alternativ kan du välja när PostNord kontaktar dig och meddelar att ditt paket är på väg. För att detta ska fungera väljer du "Hemleverans" när du gör din online-beställning hos oss.

    Du får ett SMS eller via PostNords app kommer du att bli ombedd vilket leveransalternativ du önskar. Väljer du att PostNord får lämna ditt paket utan signering kommer du även att godkänna tillhörande leveransvillkor.

    Här kan du läsa mer om PostNords hemleverans

    Välkommen med din beställning !

    Med vänlig hälsning,
  • Blev lite tveksam när jag skulle beställa varor från er och allternativet med någon slags postbox kom upp. Där man evtuellt ska ha mobilt bank id och kod. Jag vill gärna ha min eventuella beställning som vanligt paket till mitt paketutlämningsställe dvs ICA Kvantum i Landskrona. Budet som hämtar kan ju uppvisa min och sin egen legitimation. Hur fungerar detta nu, har svårt att själv ta mig till paket utlämningsstället?!
  • Hej Susanne!

    Tack för att du hör av dig till oss. Vi har nyligen utökat våra leveransalternativ och du ska kunna välja olika hemleverans alternativ ett DHL-ombud som tillhör din leveransadress. Det som kommer upp först är ett förslag på leveranssätt. Du kan även välja andra.

    Här hittar du mer information om våra leveransalternativ.

    Om du behöver mer hjälp är du varmt välkommen att höra av dig till oss på Customer Care via telefon 040-223070 eller mejl customercare@panduro.se

    Ha en fortsatt bra dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care