Hej! käpphäst

I eran Hobby Horse med personlig stil har ni listat upp vad man behöver.
Räcker materialet till bara en häst eller kan det räcka till två?

Kommentarer

  • Hej Sofie,

    Vad roligt att du vill göra en Hobby Horse!
    Materialet som vi har rekommenderat ska kunna räcka till att göra två hästar.
    Förutsatt att man inte gör manen för lång och tjock.
    Ett tips är att dela upp garnnystanet innan du börjar. Man kan också dra isär garnet när det väl är påsytt på hästen, så blir det lockigt och fluffigare.

    Lycka till och ha en fin dag!

    MVH Annika

    Product Development