Gips

Hej
Jag vill göra skulpturer av potatis och gips och vill helst köpa Plaster of Paris men ni har inte det så jag undrar om ni har något som Plaster of Paris?
Länk dennas till det jag söker:
https://www.supermart.com/plaster-of-paris-8lb-tub-white/?utm_source=googleshopping&utm_medium=cse&gclid=EAIaIQobChMIkL__yrb_7AIVj6SyCh0N8QUjEAQYESABEgI77fD_BwE

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mejl. Det går bra med Hobbygips, du hittar det här.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development