Tjocklek på garnet Katia Alabama

Hejsan! Jag har en fråga om ert garn Katia alabama; hur tjockt är garnet? Räknas det som 8/4,8/6 eller 8/8?
Tacksam För svar!
Alice

Kommentarer

  • Hej Alice,
    Tack för din fråga. 8/4, 8/6 eller 8/8 är en helt annan typ av tråd/garn så den kan inte jämföras med detta garn.
    Detta garnet är 50% bomull och 50% akryl. I ett nystan på 50g får du ca 50 m
    Vi har tyvärr inte informationen om hur tjockt garnet är.

    MVH
    Helena

    Helena Product Developer