Garn Acrylic 50g ljusblå

Kommer Panduro Garn Acrylic 50g in igen? 2024
Carolina

Kommentarer

  • Hej Carolina!
    Tack för din fråga. Akrylgarnet som just nu reas ut kommer inte in lager igen till oss utan kommer att ersättas av ett annat akrylgarn under våren. Det nya garnet beräknas komma i slutet av mars och så snart det finns hos oss syns det på hemsidan.

    Det nya akrylgarnet har samma tjocklek och samma masktäthet.
    Skillnaden är utseendet. Det nya är mer matt och har en mjukare yta.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Kerstin Customer Care