Välkommen till vårt kundforum!
Här kan du söka, ställa och få svar på dina frågor.
Uppge alltid artikelnummer vid produktfrågor.
Kontakta oss på Customer Care vid leverans- och reklamationsfrågor.
Allt vi gör på Panduro bygger på glädjen du känner när du skapar något med dina händer. Inte för att du måste, utan för att du helt enkelt inte kan låta bli. När du skapar berättar du vem du är, samtidigt som du utmanar din kreativitet.
Därför fortsätter vi på Panduro ständigt att jobba för att du ska kunna förverkliga dina drömprojekt och få utlopp för din kreativitet.
Tack för din fråga. Vi har två olika leveransalternativ i dagsläget. Antingen till ett DHL-ombud som tillhör din postadress eller hemleverans via PostNord.
Hemleverans kostar 89 kr
Till DHL-ombud, 49 kr men är fritt om du beställer för mer än 599 kr
Här hittar du mer information o våra köp-och leveransvillkor.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!
Med vänlig hälsning,
Måste bara skriva att jag tycker det är dåligt att ni tar frakt nu när man inte har något val att hämta i butik. När man beställde och hämtade i butik var frakten gratis.
Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss till ansvariga hos oss. Under rådande omständigheter med Covid19 har vi valt att tillfälligt ta bort tjänsten att hämta web-order i butik. Samtidigt som vi pausar denna tjänst ser vi över processen för att ytterligare kunna förbättra framöver för våra kunder.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Tack för din fråga och god fortsättning på det nya året. Alla våra försändelser ska vara spårbara och skickas därför som paket med en spårningslänk. Detta behövs för att allting ska fungera på ett smidigt sätt och vara tryggt både för dig som kund och för oss som leverantör.
Tack för din förståelse och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,