Hur mycket kostar frakten?

Hur mycket kostar det i frakt att handla online?

Kommentarer

  • Hej Anette!

    Tack för din fråga. Vi har två olika leveransalternativ i dagsläget. Antingen till ett DHL-ombud som tillhör din postadress eller hemleverans via PostNord.

    Hemleverans kostar 89 kr

    Till DHL-ombud, 49 kr men är fritt om du beställer för mer än 599 kr

    Här hittar du mer information o våra köp-och leveransvillkor.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,

  • Måste bara skriva att jag tycker det är dåligt att ni tar frakt nu när man inte har något val att hämta i butik. När man beställde och hämtade i butik var frakten gratis.
  • Hej!

    Tack för dina synpunkter som vi gärna tar med oss till ansvariga hos oss. Under rådande omständigheter med Covid19 har vi valt att tillfälligt ta bort tjänsten att hämta web-order i butik. Samtidigt som vi pausar denna tjänst ser vi över processen för att ytterligare kunna förbättra framöver för våra kunder.

    Vi önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

  • Om man bara köper ett par pennor..går inte det som brev och pris som frimärken?
  • Hej!

    Tack för din fråga och god fortsättning på det nya året. Alla våra försändelser ska vara spårbara och skickas därför som paket med en spårningslänk. Detta behövs för att allting ska fungera på ett smidigt sätt och vara tryggt både för dig som kund och för oss som leverantör.

    Tack för din förståelse och vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,