Fråga angående garnet Hooked Zpagetti?

Hej! Jag undrar om det är ett eller tre nystan som ingår när man köper denna produkt? Om det är ett nystan- vilken färg är det man får? https://panduro.com/sv-se/produkter/sy-sticka/garn/bomullsgarn/hooked-zpagetti-medium-trikagarn-40-60m-bla-mid-blue-shades-zp002-15-323799
Alice

Kommentarer

  • Hej Alice!
    Tack för ditt inlägg i vårt kundforum. Garnet säljs per styck.
    Färgnyans, bredd och tjocklek varierar då det är en restprodukt från textilindustrin. Detta gör att varje nystan blir unikt, men även lite oförutsägbart.

    Vikt och längd varierar – nystanen väger ungefär 350 gram och innehåller ca 40-60 meter.

    Bilden på hemsidan är ett exempel på nyans. Garnet säljs assorterat och det går inte att välja en specifik färg utan endast nyans när du beställer online. Vill du veta exakt hur garnet ser ut rekommenderar vi dig att handla i butik.

    Lycka till med ditt projekt!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care