Fönsterfärg går inte bort?

Jag har målat med fönsterfärg på plast, och sen satt fast det på ett fönster. Det var jättefint, både jag och dotter gjorde fina.  Problemet är när dom suttit uppe ett tag kan jag inte FÅ BORT DOM. Jag har försökt med det mesta, även kniv och fönsterskrapa.
Ida Ivarsson

Kommentarer

  • Hej Ida,
    Vi gissar att du provat varmt vatten och diskmedel? Men har du provat T-röd eller aceton? Tänk på att du inte få spilla och bara ta på glaset, då det kan skada plast och andra delar.
    Regulatory Environmental and Regulatory Affairs