Har ni svarta fjädrar som inte är äkta ?

Kommentarer

  • Hej Nellie,

    Tack för din fråga. Tyvärr så har vi inte det. Men vi har massor av tips på hur man kan göra sina egna "fjädrar" i olika material, som du hittar här:
    Istället för fjädrar

    Hoppas att det kan vara till någon hjälp.
    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development
  • Ni borde satsa på mer fjädrar i syntetmaterial. Känns väldigt omodernt och grymt att sälja äkta fjädrar enbart, med undantag för de gråa syntetfjädrarna. När det finns veganska alternativ som fyller samma funktion så finns det inte så mycket att fundera på, anser jag.

    Bättring på detta område, tack!

    Mvh Viktoria
  • Hej Viktoria!
    Tack för dina synpunkter! Vi har tidigare satsat på att sälja syntetiska fjädrar men de sålde väldigt dåligt. Vi har därför valt att inspirera kunder att göra egna fjädrar av andra material istället. Vi tar synpunkten vidare och ser om det kan vara aktuellt att ta i färdiga syntetiska fjädrar till sortimentet igen.

    Här hittar du inspiration och förslag på fjädrar i andra material

    Önskar dig en trevlig helg!

    Med vänlig hälsning
    Kerstin Customer Care