Färg koder i produkt

Hej,
Jag köpte embroidery kit (länk nedan) som saknar tråde koder, beskrivningen säger bara "ljusgrön", "grön" etc. Det var inte tillräckligt tråd för denna projekt och jag vill köpa separat nya, men det är omöjligt att göra det utan exakta färgkoder.
Kan ni skicka mig exakta tråd färgkoder för denna produkt?

Tack på förhand!

https://panduro.com/sv-se/produkter/sy-sticka/broderi/broderikit/broderikit-strong-o20-cm-valj-mellan-tre-olika-texter-broderiring-ingar-ej-320573?gclid=CjwKCAjwseSoBhBXEiwA9iZtxmroES6RruY_sjaoR0HZwCXmCGUIF3fREbKC3oISe66CGU-yAUBWmhoCbkQQAvD_BwE#fo_c=3245&fo_k=9fc6ba47f613e48b1ef429beb7640b8f&fo_s=gplase
Lana Teider

Kommentarer

  • Hej Lana,
    Tack för din fråga!
    Ljusgrön har färgkod 988 ljusgrön. Det är DMC garn som ligger i kittet

    Ljusrosa - 3608
    Rosa - 3607
    Mörk rosa - 718
    Bourdeaux - 915
    Ljusare grön - 164
    Ljusgrön - 988
    Grön - 986
    Mörkgrön - 934

    MVH
    Helena

    Helena Product Developer